Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Pedikura, kosmetika, masaze do domu  (Přečteno 18572 krát)
vlhovae



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Listopad 26, 2012, 02:16:08 pm »

Dobrý den, je mi 23 let a studuji VŠ. Jsem z Břeclavi. Nabízím kosmetiku, manikuru, pedikuru a masáž do domu za příznivé ceny. Domluvte se s kamarádkami a udělejte si hezký den! Prosím zmiňte se i přátelům. Přijedu do měst okolo Reinthalu až Mistelbachu. Děkuji těším se na vás:-) Eliška
Zaznamenáno
Elieta
manikúra modeláž nehtů :-)



Karma: 0
Příspěvků: 1



« Odpověď #1 : Listopad 28, 2012, 06:58:17 am »

Zdravím Vás všechny chci Vám nabídnout moje služby nehtového studia ve Vídni. Přesouvám se z České Republiky přímo do Vídně na adresu: Untere Augarten StraSe 34 Wien 1020. Nabízím Vám profesionální služby v nehtové modeláži netodou gel acrylgel acryl za zaváděcí ceny. Celá nová modeláž za 28 euro doplnění za 18 euro. Dále Vám mohu nabídnout manikúru jak klasické ošetření tak Wellness manikúru a spa manikúru, které obsahují již celkovou úpravu nehtů i s regenerací. V tomto nastávajícím zimním období jistě oceníte parafínové zábaly a regenerační masky na ruce nejen jako relaxaci, ale hlavně regeneraci pokožky. K dispozici jsem zatím jenom v pátek večer a celou sobotu. V případě zájmu se podívejte na moje Facebookové stránky pod jménem Eliška Dobešová-Blechová a piště mi do zpráv. Mám tam ve fotkách i ukázky mé tvorby.


* 1342190708947.jpg (15.69 KB, 320x240 - prohlédnuto 533 krát.)
« Poslední změna: Listopad 28, 2012, 07:00:05 am od Elieta » Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Pracevrakousku.at © 2013